maandag 16 juli 2012

Sewing Tilda




Hallo  bloggers , 
Ik heb  weer even lekker aan de knutsel gezeten ....   en heb een  afdrukje geluerd met mn distress markers 
uit de nieuwe collectie van magnolia .... sewing tilda .
Ik had  nog een blok tilda papier liggen  met het   sew  thema ...nou is dat leuk of  niet!!
Past er allemaal precies bij!!

  Aan de hart tag aan de bovenkant  heb ik een hangertje gemaakt om lekker in de sfeer te blijven , en zo kun je de tag ook ophangen !


Hoop dat jullie  hem leuk vinden !!  
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes  op mijn vorige kaartjes ....ik waardeer het enorm !! en ook mijn nieuwe volgers van harte welkom heten !
xxx Raffa

12 opmerkingen:

  1. Very cute! And clever too how you've created the theme for your project.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig mooie tag Raffaela.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie tag Raffaela en ik vindt het zó leuk dat je dat hangertje eraan gemaakt hebt.Het afdrukje en papier zijn natuurlijk geweldig bij elkaar en dat zwart-wit-roze vindt ik altijd al een mooie kleurencombi.Ik zou hem zó aan mijn kapstokje in de woonkamer hangen,hihi,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een plaatje Raffaela, zoals ALTIJD!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow hij is weer prachtig geworden zeg

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is weer zo ongelooflijk mooi, super joh !!

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw zeg, die is écht heel mooi!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wowww,Wat is dit schitterend.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. & of ik hm leuk vind??
    Hij is schitterend!
    echt met al die prachtige details WAUW!
    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is echt heel gaaf!!! Die stempel is ook zo leuk!

    groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen