woensdag 6 juni 2012

spelden doosje

Goedemorgen allemaal , 
 Ik ben weer thuis na een heerlijk weekje Italie .....
 Ik  had altijd maar mn pins overal liggen  in zakjes dus dacht  ik ga daar maar eens wat voor maken 
Ik heb een bestaand doosje beplakt met maja papier en van stof er een kussentje opgemaakt ....
Tildaatje erop  natuurlijk!!


 Ik heb tilda weer gekleurd met de distress markers ..... en het doosje lekker versierd met allerlei rommeltjes
Met dit doosje wil ik meedoen aan de challenge van TOMIC   , Die bestaan al weer een jaar en hebben een feestje !! ANITHING GOES !!  
Tot snel  weer ....en bij deze wil ik iedereen bedanken die  trouw mijn blog volgt en natuurlijk mn nieuwe volgers !!
xxx Raffa

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er erg leuk uit zo! Wel handig alle pins bij elkaar!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk leuk gedaan zeg

    liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf gedaan zeg, leuk om iets moois en nuttigs te maken.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je gaaf gemaakt zeg!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij TOMIC.
    Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen