vrijdag 15 juni 2012

nog meer muizen

Hallo allemaal .....
Eeeeeeek  t lijkt wel een muzien plaag op  mn blog ....
Maar ben er zo dol op de house mouse stempels !!
Zoals jullei weten hou ik wel van een kaatje met een kadootje , ik heb daarom  in deze kaartjes zakjes gemaakt met pepermunt ballen ....
Het  papier is van maja en heb het aangevuld met  stukjes uit mn oud papier bak .... en ja ja nog maar 13 te gaan lol !!!


 

  De  afdrukjes zijn weer gekleurd met de distress markers ....vind ze zo fijn kleuren dat ik merk dat ik ze steeds  pak !!

Ik hoop dat jullie ze net zo leuk vinden als ik hahaha soms heb je dat he !!  ik ben blij dat ik mn stempeltjes van house mouse weer tevoorschijn getoverd  heb ....  zijn eigelijk  veel te mooi om maar te laten liggen !!
xxx Raffa

12 opmerkingen:

  1. ohhh dat bovenste stempeltje is echt helemaaal geweldig!!! zwijmel! onwijs gaaf gekleurd ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige creaties heb je gemaakt super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superkaartjes ! en wat heb je dat knap ingkleurd, ze zijn niet zo eenvoudig om in te kleuren ! heel mooi resultaat
    fijn weekend, grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wowwww,Wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig geheel weer Raffa, en ze zijn super cute die muisjes.
    gr.Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig mooie kaartjes Raffaela.
    Echt schitterend.
    Super mooi ingekleurd.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart weer Raffa !! Prachtig hoor !
    Lief afdrukje en super ingekleurd !!
    Hoe diep is jouw kaart ???

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super schattig weer zeg,, hihi zag dat je mn candy op je blog had staan doe je goed!! maarhee wel volger worden he whahhahahahhaa ;))))als je zin heb ;)) xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Smullen bij jou Raf.....enig en zo lekker allemaal hi,hi,...

    Alles goed ;o)

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your House Mouse card are just gorgeous!! I love them all!!!
    Martina
    I am a new Follower now, as I really love your ceations...wow...so many stunning cards!

    BeantwoordenVerwijderen