woensdag 27 juni 2012

juffen dag


Hallo allemaal ,
daar ben ik weer .... het eind van het schooljaar is in zicht en vrijdag viert dante op school juffen dag 

gezellig feest op school en pannekoeken eten !! daar hoor natuurlijk een kadootje bij !!
ik heb dit tasje met  kadootjes gemaakt ...
zullen we het samen uitpakken ???

 detail van het tasje ...de afdruk is gekleurd met de distress markers ....
 ik heb 2  waxinelicht houdertjes gekocht en daar een leuke  bijpassende verpakking omgemaakt ...en een doosje met 6 waxine lichtjes .... vond het leuk  zo,n lang doosje te maken want  zo komt het  labeltje uit  het tasje !!
 dan deze slinger ..... ik heb van een  italiaans scrap maatje  het idee gekregen  om geur gips te maken .... en t ruikt heerlijk  naar vanille ...net als de waxine lichtjes ... Daniela  Bonomi bedankt !!!
                                                              de roos van dichtbij
                                                  het  magnoliaatje mag niet onbreken he
                                                en het kleine  roosje wat ook heerlijk ruikt !!
dit was het weer ...nu maar hopen dat juf t leuk vind hahahaha
 liefs raf

7 opmerkingen:

  1. Ciao! Sono passata a dare un'occhiatina.. Complimenti per le belle cose che fai! C'è sempre da imparare! Un abbraccio!!!!
    Dany

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ,nou,die juf is verwend.
    Wat schitterend heb je dit allemaal gemaakt.
    Ben er weg van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat LEUK gemaakt joh! Bij jouw creaties moet ik altijd wel een paar keer goed kijken hoe het allemaal in elkaar steekt:) Wat worden de juffen verwend door je:) Ik weet nog wel van toen ik klein was dat mn moeder onze juffen ook altijd een kleinigheidje geven, zo leuk!! Groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat ontzettend mooi.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er super leuk uit Raffaela.
    Echt geweldig.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhhh.......geweldig dit! Wanneer geef je n workshop? Misschien krijg ik dan m'n scrap inspiratie terug.......
    Prachtig, super mooi gemaakt!
    Liefs, Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow gaaf hoor, dat vind ze vast prachtig

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen