zaterdag 9 juni 2012

Nog meer kerst .....

Hallo bloggers ,
Ik moet er zelf ook  wel om lachen , zit ik hier met een bak  kunstsneeuw op tafel in juni!!
maar  wil echt  steeds ff een kerst kaartje tussen door maken ....Wil echt de stress in dec zien te voorkomen lol

Ik heb een kaartje gemaakt met allemaal restjes papier ...
 de tekst op het labeltje heb ik op de printer gemaakt   , wat kerst versiersels en weer 1 klaar !!
 nog 21 kaartjes te gaan  dan is mn papier koop verbod opgeheven hahah 


 

Tot snel weer meiden !!! en super dat jullie steeds mn blog bezoeken en lieve berichtjes achterlaten !!
XXX Raffa

14 opmerkingen:

  1. erg leuk zo met dat sneeuw in het zakje!
    Prachtig kaartje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Raffa,

    wat een ontzettend leuk kerstkaartje (zit ook met de sneeuw in mijn haar, ben ook maar begonnen aan de kerstkaartjes als je naar buiten kijkt lijkt het wel november dus kreeg ineens de paniek krijg ik het wel op tijd af haha)
    Wat een leuke achtergrond heb je gebruikt achter het magnoliaatje super!!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een prachtig mooi kaartje Raffaela.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit mooi en bijzonder, Raffaela. Prachtig! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi exemplaar Raffa, en dan met restjes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is's great and soooooooooo wonderful, i like it very much!

    A nice greeting from Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, zeg wat een schitterende kaart!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo moeten lachen om je papierkoopverbod. Zo herkenbaar. Ziet er trouwens weer raffaweldig uit met je "restjes". Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Raffa,geweldig wat je van je restjes weet te maken,dat geeft zeker ook wel een lekker gevoel?Ik vindt je creaties steeds erg leuk,je bent echt erg creatief,ik blijf je volgen hoor,ik vindt dit schitterend,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaarten Raffa, echt prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wowww,Wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk je verhaaltje over de sneeuw .... Mooie kerstkaart ! Die heb je toch maar weer mooi af. Ik kan dat dus echt niet , nu kerstkaarten maken. Voor mij dus wel weer de stress straks in december. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kerstkaart en wat een leuk idee met de sneeuw! Mooi achtergrondje voor Tilda en ik ben helemaal weg van het mooie vierkante mal die je hebt gebruikt! Daar ga ik meteen naar op zoek! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow heel erg gaaf weer zeg

    liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen