vrijdag 4 mei 2012

nieuw magnolia papier

Hallo allemmal , 
Daar ben ik weer , ff lekker in de weer geweest  , gisteren kwam mn bestelling van krea teja en daar zaten  de nieuwe stempeltjes en mn papiertjes in ....Nou dan zit ik in mn hoekie he ....
Ik heb er al 2 kaartjes meegemaakt  ....
Een schud kaartje .....


 
 En een gewoon vierkant kaartje  hahah dat doe ik niet vaak lol .... maar toch ook  heel leuk om te doen ....


Op  de sol groep van krea teja heb ik  ook een online crop gegeven ....was zo gezellig na aan leiding van deze inspiratie  foto  zijn we al kletsend aan de slag gegaan ....
 Dit  is wat ik er van gemaakt heb !! zo leuk om te zien hoe toch iedereen anders geinspireerd word van een foto .... Vind je het leuk om eens meetdoen ??? meld je dan hier aan ... er zijn wel wat regels  aan verbonden  dus lees die even door ....

 liefs Raffa

8 opmerkingen:

  1. Je creaties zijn weer geweldig mooi.
    Geweldig papier is het hé.
    Ik heb het inmiddels ook binnen gekregen helemaal super.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauh wat een prachtige kaarten, super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Raffa,wat een leuke creaties heb je gemaakt,ik vind het alledrie super,heel mooi papier en kleuren doe je ook heel goed.Bij het laatste projectje(gebaseerd op het servies)viel mijn mond open,wat is dat LEUK gedaan,is het een soort van kaartenstandaardje of zo?Heel mooi afgewerkt allemaal,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Raf ik vind hem weer super. Wat komen de Magn doohickeys mooi tot zijn recht zo.
    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw raffa wat prachtig allemaal weer meid

    jij hebt heel wat inspiratie super gewoon

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat een beauty weer zeg... echt heel mooi

    liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er weer prachtig mooi uit Raffaela.
    Echt schitterend
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende creaties,lief die stempels,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen