dinsdag 22 mei 2012

Hallo  bloggers , 
 daar ben ik weer eens , Na de drukte van vorige week heb ik weer een kaartje gemaakt , Met  het papier van cosmo cricket deze keer ..... En natuurlijk weer een mangoliaatje , wel eentje uit de oude doos !!
Owja  hahahaha ik had mezelf voorgenomen aangezien ik een enorme vooraad papier heb  mag ik vanmezelf niks kopen tot ik  40 kaartjes af heb , haha inmiddels moet ik er nog 32 , de andere zijn allemaal kaartjes die  ik nog niet mag of kan laten zien ...... 
Ik ga op mn blog tellen of ik  het  ga  volhouden zodat jullie allemaal getuigen zijn hahahaha....



liefs Raffa .......

11 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart,super die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Raffa, en je papier is ook prachtig maar ik ben benieuwd of je het volhoudt, mij lukt dat eigenlijk ook nooit.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die weer leuk! En wat een super kleurencombinatie. Tilda is prachtig ingekleurd. En haha ik ben benieuwd naar de andere 32 kaartjes.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Raffaela,
    Wat een PRACHTIG kaartje is dit met Tilda onder de paraplu ☺☺☺
    Enneh.....dat zouden meer mensen moeten doen.....hihihi.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi raffa
    wat een geweldig mooie kaart en zo gaaf ingekleurd,echt top!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje! Erg leuk de bloemetjes rondom Tilda. Op naar kaart nummer 9. :)
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Dit blijft zo'n leuke stempel!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Raffaela, wat een schatje ja ik ben ook helemaal gek op het kleine meisje in het begin had ik zoiets van nou helemaal geen gezichtje wat moet ik ermee maar nu maak ook ik zelf de leukste kaartjes met Magnolia ik ben net maar even volger geworden kom zeker nog vaker langs groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een prachtkaart!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauww wat mooi, schitterende kleuren combinatie! Je details zijn ook super leuk!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen