vrijdag 11 mei 2012

dante jarig morgen !!

Hallo allemaal , 
er word weinig gescrapt deze dagen ... 
Morgen word mn mannetje 4   en zo,n feesie kost een hoop tijd  !!  we hebben net cupcakjes gemaakt ...Alles is in het mario thema want dat is de grote held op dit moment hahaha



 
                   Lastig nog dat vier hahaha waar laat ik mn duim hahahahaah

                             
  Een kaartje mocht niet onbreken he van mamma .... geen lieve tilda voor Dante maar gewoon Marioooo
Nou ik heb nog zat te doen dus ga maar weer ff verder .....
tot snel ..... met hopelijk wat meer scrap tijd !!
xxx Raffa

9 opmerkingen:

  1. geweldig!!!!
    mijn zoon word in juli 5 en is ook gek op mario

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Raffa, en alvast gefeliciteerd met je jarige zoon.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk cupcakes en leuk versiert...en een pracht kaart.
    alvast gefeliciteerd en veel plezier morgen .

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte gefeliciteerd met DANTE en ja mario is toch helemaal super voor zo stoere kerel!
    fijne dag en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Raffaela
    Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Je Zoon.
    Wat een geweldig leuke cupcakes.
    Eigelijk zonde om op te eten.
    En wat een super leuk,stoer kaartje.
    Echt helemaal geweldig.
    Heb een hele fijne verjaardag.
    En verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart en heerlijke cupcakes voor Dante.
    Van harte gefeliciteerd met ze verjaardag.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd !! Leuke cupcakes hebben jullie gemaakt. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo Raffaela

    Ik ben net volger van je blog geworden.Wat een mooie kaarten maak je,En gefeliciteerd met je zoontje.Ik weet zeker dat de cubcakes een topper op school zullen zijn.Kom zeker vaker kijken op je blog.Ik hoop dat je ook een kijkje op mijn blog komt nemen{en evt volger wil worden}
    Groetjes Knutselheks

    BeantwoordenVerwijderen