zondag 6 mei 2012

baby kaartjes .....

Goedemorgen allemaal op deze mooie zondag , 
 altans hier schijnt t zonnetje !!
 Ik heb  gisteren wat baby kaartjes gemaakt ...en jaaaaaa 
het zijn weer een soort insteek kaartjes ...maar ik vind ze nou eenmaal leuk!!
Het papier is van graphic 45 deze keer en is de lijn little darlings ,  bij krea teja te koop!!
verder heb ik eindelijk mij tim holz stans gebruikt  ... ik wilde deze nog zo graag hebben als is  het een wat oudere !!



 



Ik wil jullie bedanken voor het trouwe volgen van mijn blog en natuurlijk ook voor alle berichtjes die jullei steed svoor me achterlaten .... door mn dt werk , de sols en een nieuw geheim project heb ik weinig tijd om op jullie blogs te reageren ...ik kom wel steeds ff kijken hoor .... ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben ....
 xxxx Raffa

7 opmerkingen:

  1. wow wat zijn ze weer gaaf zeg

    liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Raffaela
    Wat zijn het weer schatjes van kaartjes.
    Echt lieverdjes.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes heb je weer gepost Raffa, die hieronder ook al zo schitterend.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh wowww,wat zijn dit schitterende kaarten.
    zo lief die stempels,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt prachtig!!!

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Raffaela,

    Via via kwam ik op je blog wat een geweldige mooie kaarten maak je toch ik ga je maar meteen volgen:)
    Welzou ik heel graag willen weten hoe je deze insteek kaartjes maakt ik kan er nergens geen voorbeeldje van vinden.

    Groetjes Annette

    scrapbook.annette@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen