vrijdag 20 april 2012

Zoals jullie mischien wel weten hebben we elke 2 weken op de face book groep van krea teja  een scrap online... Wat houd dit nou eigelijk in ???  
Een week voor de sol komt er een boodschappen lijstje  online met alle benodigheden en maten ... 
 Dan op de  avond van de sol zijn we allemaal om 20.00 online  en gaat er elke 10 minuten een hint online ...Als alle hints gedaan zijn hou je een project over ..... Ik probeer altijd een origineel  patroontje te maken zo dat we echt wat bijzonders doen .....   
Meld je dus lekker aan  en sol gezeliig met ons mee op de super gezellige facebook groep van Krea .teja
DEZE SOL HEBBEN WE GISTEREN  GEMAAKT 
een kaart met  boekenlegger erin 




Tot snel
XXX Raf

11 opmerkingen:

  1. Ik ga hier ook nog even een reactie plaatsen, ik heb gisteren voor het eerst meegedaan en ik moet zeggen ik vond het geweldig.
    JOuw boekenleggerkaart is super mooi geworden en ik vind het idee helemaal geweldig.
    Ik ga als mijn kaart klaar is het op mijn blog zetten en dan kopieer ik je boventekst wel even.
    Hartstikke bedankt Raff voor de leuke sol.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so gorgeous! love your wonderful colouring.
    Beautiful design!!
    I wish I could read your blog :(
    Love, Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt,zo leuke stempels,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is super raff, die van mij moet nog even drogen , hij is net af, zet straks op facebook xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh ik vind hem geweldig leuk!!!!!
    Super mooi uitgewerkt.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Raffa
    Ik heb Je blog bekeken,en wat ik heb gezien is prachtig mooi.
    Zo ook als deze mooie boekenleggerkaart.
    Ben dus volger geworden.
    Zal Je blog geregeld bezoeken.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt,ik had bij Christa ook net even gekeken en die is ook heel mooi,leuk zo'n gezamelijke sol.Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg gaaf verzonnen weer , Raffa !! En in mijn favo kleurtjes.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Raffaella è una meraviglia!!!! peccato non poter partecipare :( ma è davvero una bella iniziativa!!!!
    Un bacione
    Erika

    BeantwoordenVerwijderen