maandag 5 maart 2012

baby......

Hier ben ik weer even , 
Ik heb een baby kaartje gemaakt met mijn nieuwe baby stempel ...wat een drollie is het he !!!
In het kaartje zit een zakje met sokjes ....  ik vind geboorte kaartjes altijd leuk om te maken want de meeste mensen bewaren die !!  Het papier is van pion .... en heb weer gekleurd met mn twinkling h2o .... 



 De tekst stempel is er een van fiskars .....een heel vel vol mooie clear baby stempels ...ik ben er weg van !!
 Hier zie je t kaartje met de sokjes eruit ......
Leuk dat je weer even langs kwam hoppen ..... en hierbij wil ik jullie  bedanken voor jullie ow zo lieve berichtjes ....ik waardeer dat enorm!!
xxx Raffa

11 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat schitterend gemaakt Raffaela.
    Ik vind juist geboorte kaartjes niet zo leuk om te maken maar als ik deze zie dan vind ik het wel heel leuk.
    Mag ik hem eens een keertje na-apen??

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi lovely,
    Saw this beautiful set on facebook.
    How lovely it is!!
    Love your blog xx
    Mel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart Raffa, leuk zo met die sokjes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi raffa
    wat een geweldig mooi babytasje en zo leuk de sokjes verstopt ,vind het echt een prachtig kunstwerk!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een gave creatie weer zeg

    liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende creatie, zoals de meeste creaties van jou helemaal te gek zijn, meestal laat ik op het blog van Kreateja een berichtje achter, maar zal het hier voortaan ook doen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Che meraviglia sia la card che il pacchettino che contiene il regalo...colori stupendi e l'immagine è adorabile (spero che mi arrivi presto).
    Le tue creazioni sono meravigliose.
    Francy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal geweldig geworden zeg.
    De kleuren vind ik ook helemaal top!!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super gave creaties. Wat leuk om die sokjes er zo in te verwerken. Wat een stoere maar toch ook hele lieve kleuren!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oOh ook weer so gaaf!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend deze creatie...ik wil ze ook bestellen die super gave baby's
    groetjes
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen