zaterdag 18 februari 2012

restjes bak


Hallo allemaal ,  
vandaag ben ik weer lekker aan de knutsel , maar bijna allemaal dingen die ik nog niet mag laten zien , op dit kaartje na ..... Gemaakt met allemaal  papier uit de restjesbak ..... op het stukje pion papier na lol
Tilda is er eentje uit de laaste kerst collectie maar ik vind haar zo leuk en ze kan overal  bij  toch?... Ik heb haar gekleurd met de twinkling h2o, blijf het super mooi vinden dat  glansje erover !!



Tot snel weer xxx Raffa

9 opmerkingen:

  1. Wauw Wauw Wauw!
    Wat is het toch weer geweldig om naar z'n mooi kaartje te mogen kijken!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaart Raffa. mooi deze kleuren.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie gaaf!!! Geweldige kleuren zeg.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is beautiful Raffa, love all the pretty layers
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Errugg mooi Raffaella, wat je met restjes al niet kunt maken.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow heel erg gaaf gemaakt zeg...
    en dat van restjes! mijn complimenten hoor

    liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Raffa,

    Ik vind je kaart geweldig wat is die mooi en die stempel kan altijd.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen