zondag 5 februari 2012

cupcake kaart



Hoi allemaal , 
lekker aan de knutsel geweest en deze enorme cupcake gemaakt ...koop geknip , gepas en geplak ...
maar dit is hem geworden ... Ik heb er voor mijn doen weinig tierenlantijnen opgemaakt  maar vond anders de cupcake wegvallen !!
 Het papier is uhmmmmmm van alles uit de oudpapierbak ... maar vond t wel leuk die bonte bedoeling ...
De tilda is een oudje uit de tummy for my yummie collectie  ,a maar blijf haar enig vinden .... De kaart staat  op een standaartje wat gewoon mee in de vlop gestuurd kan worden ...volgen er vast nog meer lol ...
Liefs Raf xxx

8 opmerkingen:

  1. Ik zag hem al op facebook, maar hij blijft prachtig Raffa! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart is het geworden.
    is nog wel een hele toer om dit goed af te meten.
    heeft het patroon in een tijdschrift gestaan of is het van je zelf.

    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt heel leuk Raffa en fijne vakantie en shop ze!!
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig cupcake-kaartje hoor, ik vind deze afbeelding er ook wel precies bijpassen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettende lekkere kaart! ^^
    Hij ziet er prachtig uit.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Raffa , ziet erg leuk uit die enorme cupcake.... Mooi gemaakt. En die Tilda is ook 1 van mijn favorieten. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hej Raf, hoestie nou ;o))))

    Zo te zien geniet je en ik smikkel een graantje mee, zalig jou cupcake zeg...

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen