zondag 8 januari 2012

papieren zak

Hallo allemaal , 
Vandaag heb ik een kaartje gemaakt  van een papieren zak , vorige keer had ik in Italie bij de groetenman zakken gebietst .... deze waren zo handig dat ik mn schoonmoedertje ook weer bij m zakken heb laten halen ....lol , alleen waren ze veel groter .Ik wilde ze toch graag gebruiken en hen er een stuk afgesneden dubbel gevouwen en geplakt ...dan krijg je een soort van kaartje met een open zijkant ... Daar heb ik dus de labels ingemaakt ... En evt kun je  er nog geld of iets bijdoen ... leuk he



 Ik heb weer mn verjaars kado van jan en thea gebruikt  ze is zo lief dit stempeltje , ben helemaal weg van de nieuwe collectie !!
 Papier is een blok van tilda en heb weer gekleurd met de  Twinkling h20
 Dit was het weet  voor vandaag ,,,tot snel
xxx Raffa

7 opmerkingen:

  1. Super raffa, ja die papierzakken zijn echt leuk om te pimpen xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Raffa en die papierenzakken zijn toppie om te pimpen.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, leuk zo he dat je overal wel wat in ziet om te gebruiken. Dit kaartje is erg mooi zo...en dat met een groentezak..haha
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er weer geweldig leuk uit!
    Groetjes sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superschattige papierenzak! :)
    Heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan hoor Raffa!
    Mooie combi van het papier en de kleuren!
    Lief kaartje.
    Liefs, Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gemaakt! Leuke kleurtjes ook. Zo zie je maar wat je allemaal kan (her)gebruiken.
    Groetjes Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen