vrijdag 6 januari 2012

Met dit weer .......

Kun je toch eigelijk niks anders doen dan lekker freubelen???
Dit kaartje heb ik gisteren gemaakt ....nog een  maar die mag ik nog niet laten zien .... Het  is gemaakt met een tilda uit de laatste collectie en het geweldige papier van pion   , zulk mooi papier en in de winkel van krea teja verkopen ze nu vellen met 4 verschillende designs erop !! super handig!! .... Ik heb er een doorkijk kaartje van gemaakt en het ruitje is een gelatine blaadje !!




Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden , jullie berichtjes doen altijd zo goed!!!
 xxx Raffa

16 opmerkingen:

  1. Wat is je kaartje super mooi geworden! Leuke kleurtjes en mooie details.
    Groetjes Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Raffa , wat je zegt : Met dit weer kun je het beste maar aan de freubel gaan !! Mooie kaart. Ik heb de gelatine ook ontdekt ; breekt wel snel. Maar geeft een leuk effect. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Raffa,

    Ik ben sinds kort volger van je blog. Je maakt erg mooie dingen. En wat een leuk idee met dat gelatineblaadje!

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig zeg, schitterende kaart en wie verzint nou iets met een gelatine blaadje, petje af!!!!!!!
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh prachtig! Wat geeft het toch een mooi effect he zo'n blaadje gelatine.
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Как интересно - окошко! Отличная идея и красивая открытка!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje zeg

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje heb je weer gemaakt! Erg mooi en chiq zo met dat "glas-in-lood"raampje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi raffa
    wat een schat van een kaart en erg mooi in deze kleuren
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. waaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuw
    deze is ontzettend mooi!


    groeten
    en fijn weekend

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super hoor, ja geweldig dat gelatine he , geeft super effect voor een klein prijsje, ik werk er ook mee xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Raffaella, what a wonderful card!! I LOVE the design and all the details are stunning.
    All your works are very inspirational!!

    Hugs
    Cinzia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooie kaart! Lief, schattige Tilda en super details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kaart weer! Hoe verzin je het toch iedere keer weer en die gelatine vind ik ook erg leuk. Dat ga ik ook eens proberen al las ik al wel dat het snel breekt...
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeft alle gelatine zo'n ruitje? of gebruik je daar een bepaald merk voor??

    schitterende kaarten maak je !!!!!

    Groetjes Sietie

    BeantwoordenVerwijderen