dinsdag 10 januari 2012

Kaartje met ruitje


Hallo allemaal 

Ik heb dit kaartje gemaakt  met het nieuwe papier van Magnolia, het past zo mooi bij dit stempeltje ook uit de nieuwe collectie sweet crazy love
Ik heb met een gelatine blaadje een ruitje gemaakt ..Eerst heb ik in mijn kaart een vorm uitgesneden met een  nestabilitie   en daar achter het blaadje gelatine geplakt zodat je een antiek ruitje effect krijgt .... Ik heb er een tekst stempel achtergeplakt maar als je het gat groot genoeg maakt kan er ook een magnolia achter ...




 MORGEN GA IK MIJN EERSTE SCRAP ONLINE GEVEN ...ALS JE HET LEUK VIND OM SAMEN MET ONS MEE TE DOEN ......MELD JE DAN HIER AAN ....
HET IS GRATIS EN WE MAKEN DAN GEZAMELIJK EEN KAART .....
https://www.facebook.com/groups/175246082571328/
 de materialen lijst staat al op de groep en kom je er niet uit ...ik ben te vinden in de groepschat .... hopelijk  tot woe 11 jan ..we beginnen om 2000 uur
Liefs Raffa

8 opmerkingen:

  1. Wow wat een super mooie kaart is dit.
    Echt heel leuk zo met die ruitjes van gelatine.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattig kaartje met een mooie romantische uitstraling. Ik heb de gelatine ook ontdekt.... Geeft een heel leuk effect. Morgen ben ik er bij ; bij de SOL ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend kaartje Raffa!
    Mooi emebellis heb je gebruikt.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt Raffa! ik ben er echt helemaal weg van!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje Raffa.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi raffa
    wat een geweldig mooie kaart zo met dat ruitje!
    alles is zo perfect gemaakt,erg leuk om naar te kijken!
    graag had ik meegedaan maar ik zit niet op facebook, dus jammer!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind zo'n ongelooflijk mooie kaart, ik ga hem deze week zeker een keertje maken, ik heb de spulletjes al in huis :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. sei bravissima complimenti!!!! un kiss kiss elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen