zondag 1 januari 2012

HAPPY NEW YEAR!!

Ik wil al mn volgers met deze fles een geweldig creatief  nieuwjaar wensen !! 
Dat we maar weer heerlijk knutselen en bloggen in 2012!!
en laten we vooral gezond blijven !!



 Dit labeltje is tevens mijn dt in zending voor krea teja  vandaag ....aan een heerlijke fles prosecco!! dit  is toch een super kadootje zo?
 Papier is van  pion ,en natuurlijk heb ik weer gekleurd met de TWINKLING H2O ...

 Ik wens iedereen een heerlijke nieuwsjaardag !! ik ga lekker bij de kachel knutselen !!
dikke kussssss
 Raffa

8 opmerkingen:

  1. OOk van mij een heel gezond en gelukkig en creatief 2012 Raffaela.
    Je label aan die heerlijke fles is prachtig !!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super kadootje??????Een juweeltje van een kadootje bedoel je.......geweldig, wat ziet dat er mooi uit!!!Complimenten!!
    Een heel mooi jaar toegewenst en ik volg met belangstelling wat het nieuwe jaar voor mooie dingen gaat brengen van jouw hand.
    Groetjes,Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst de beste wensen voor 2012!
    Ik kijk geregeld op je blog, laat alleen niet altijd 'n reactie achter *schaam*.
    Deze keer dus ook weer 'n hele mooie creatie van jouw hand en ik hoop dat je hier nog lang mee door gaat.

    groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Raffaela,
    Een heel Gelukkig Nieuwjaar en ik hoop dat 2012 je alle goeds van de wereld mag brengen.
    Pasta Edwin "hangt" daar HEERLIJK aan die fles ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook van mij een heel gezond en gelukkig en creatief 2012 toegewenst.
    En wat een geweldig mooie creatie is dit, super gaaf

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Raffa , ik had hem op ons blog al bewonderd. Wat heb je die fles mooi aangekleed met Pasta-Edwin ! Ziet er super uit. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't is werkelijk een plaatje Raffa, super! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow this is a gorgeous job. I love the colours and the stamp is lovely.
    Francy

    If you want in my blog you can find a litte blog candy for the new year, until the 15th January

    BeantwoordenVerwijderen