woensdag 28 december 2011

nieuwe stempels

Hallo allemaal .
hebben jullie gezellige kerstdagen gehad?
 wij wel !! maar ook weer blij dat alles achter de rug is , oud en nieuw vieren we in de efteling dit jaar dus hoef niet meer te hollen met boodschappen ....

Nu  mn kaartje  , ik heb een  stempel gebruikt uit de nieuwe magnolia collectie sweet crazy love .... is ze niet lief in dr tijgerpak??? 
Ook het papier is van de nieuwe collectie en heb het alleaal gekocht bij KREA TEJA




leuk  dat je weer even langs gehopt bent ..... tot snel weer xxx Raffa

14 opmerkingen:

  1. ik vind je kaart geweldig leuk Raffa:0)
    supercute deze stempel!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart ! heel erg mooie kleuren, superz ingekleurd, mooi hoor
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem geweldig ! Wat heb je hem mooi ingekleurd. Ze spat van de kaart af ! Heel mooi :)).

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw raffa

    wat een prachtig kaartje

    en tilda met het tijgerpakje aan is zo cute

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whahaha, ik snapte hem al niet, dan zag ik weer een lange kaart en toen weer een korte....nu begrijp ik hem, het is je binnenkaart, whahaha
    ik ben niet eens blond...

    Groetjes Thea

    O ja, hij is echt supersssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie kaart met zo'n super leuk afdrukje....
    Veel plezier oud en nieuw...
    Het allerbeste voor 2012 en veel liefde geluk gezondheid en creativiteit toegewenst.

    (houd de brievenbus in de gaten)

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeeeeel mooi gemaakt, wat een schatje. Leuke combi van de bruine tinten met het paars. Top gedaan!
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super gaaf kaartje weer Raffa en weer heel mooi! De nieuwe stempeltjes zijn schattig hé?
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooie kaart Raffa! Leuk model, mooie kleur en super details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Raffa,

    Wat een geweldige mooie kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hej Raf,

    Fijne dagen en een mooi 2012....genietze.
    Gaaf kaartje hoor.

    Warme gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Raffa , ik vind je kaart erg mooi met die nieuwe lieve Tilda !! Mooie kleuren heb je gebruikt. Ik wens je een hele fijne jaarwisseling in de Efteling !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje hoor Raffaela.
    Fijne jaarwisseling en een goed 2012.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. superrr kaart raffa, ene van ahrte gefeliciteerd met je verjaardag , beetje laat maar niet vergeten xx christa

    BeantwoordenVerwijderen