donderdag 8 december 2011

merci doosjes met me to you beren

Goedemorgen allemaal ,

Ik heb van Thea en Jan een prachtig dt pakket gekregen !!Ik heb er nog maar 2 merci doosjes van gemaakt ,zodat dante doe aan zijn juffies op school kan geven ... Bij de doosjes zitten labels en zo kan hij er iets opschrijven (krassen lol)

Hrt rose doosje is gemaakt met papier van Fabscraps en het blauwe doosje is gemaakt met Bo bunny


  De afrukjes zijn de schattige me to you beren ...een heleboel op een clearvel en je knt ze hier kopen

 Ook bijna alle frutsels die ik erop gebruikt heb  komen uit mn dt pakket en dus bij krea -teja  verkrijgbaar!
 Als je wat meer details wilt kijken en naar de producten die ik heb gebruikt , hop dan even naar het KREA-TEJA TEAMBLOG  En niet vergeten daar ook een berichtje achter telaten ...want elke maand verloot Thea een stempel tussen de mensen die regelmatig reageren .... das toch leuk???

tot snel weer xxxx Raffa

3 opmerkingen:

  1. Gaaf zeg, die woorden zijn ook erg leuk

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg gaaf zeg, bofferds die juffen!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww,wat heb je dit SCHITTEREND gemaakt.
    Leuk die stempels,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen