dinsdag 6 december 2011

merci doosje ..


Hallo allemaal ,
De sint is weer naar Spanje en de rust  keert hopelijk snel terug in huize Perego...
Ik ben nu druk aan de merci doosjes lol , ik heb er een aantal in bestelling staan dus moet ff opschieten hahah
Dit is de eerste , ik heb bijna alle spulletjes weer uit de winkel van KREA TEJA  vandaan .....Het afdrukje is een clear stamp van me to you ....Papier is van PION ...ow ben daar zo blij mee ...prachtig!!



Ik ga snel weer verder , vind het altijd super om jullie berichtjes te lezen .... zo lief van jullie !!

XXX Raffa

10 opmerkingen:

  1. Mooi doosje Raffaela,
    Zonder de inhoud is het al geweldig om te krijgen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Raffa,

    Wat een geweldig mooi Merci doosje heb je gemaakt.
    Ik heb eens op je blog rond gekeken maar daar heb ik veel meer mooie dingen gezien ik kom zeker nog eens kijken.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOOOO wat super lief zeg!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi raffa
    een schat van een mercidoosje en een leuk iets om naar te kijken
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief doosje en idd erg mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig doosje, dat papier is geweldig mooi !!
    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bellissimo lavoro Raffa e....non ci posso credere, sei nel nostro team!!! Benvenuta, sono sicura che ci troveremo bene insieme!

    Un abbraccio, Franz.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Raffa , wat heb je dat doosje mooi versierd. Dat beertje is zoooooooooo cute !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat heb je een mooi doosje gemaakt.................kan ik ergens de template of snijfile van dat doosje vinden?

    BeantwoordenVerwijderen