vrijdag 2 december 2011

hellupppppp nieuwe verslaving

Hallo meiden hier ben ik weer , 
vreselijk zeg ik heb er een nieuwe verslaving bij .... ik heb van mn zoon 2 gorjuss stempeltjes gekregen en vind ze zoooooo leuk dat ik er net nog maar 6 heb besteld !! 

Ik was aan het winkelen gisteren en zag daar zulke mooie geurzakken ... moest ze kopen hahah . Ik bedacht me gelijk daar kan ik een kaart omheen maken , vind het altijd zo leuk om een kaartje met wat exstra,s te maken ...


 Het papier is MAJA DESIGN  en heb ik van Anja gekregen ....
 Ik heb weer gekleurd met de TWINKLING H2O ... Ik vind het echt een prachtig kleur medium en heb al heel wat kleurtjes lol
Leuk dat je weer even langskwam en tot snel
xxx Raffa

10 opmerkingen:

  1. Hoi Raf....ziet er idd erg leuk uit....mooie kleuren combinatie...pas zeker goed bij je zakje....en je stempeltje is een schatje ben benieuwd naar de ander 6....

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Raffa , die stempels zijn ook wel ERG leuk !! En je hebt mooi gekleurd. Prachtig die paarse tinten. Leuke details heb je verwerkt op de kaart.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kreatie weer joh!!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gemaakt,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wwoowww wat heb je dat mooi gemaakt zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bellissima Raffa,quindi non sei una Tilda dipendente :-) :-) :-)
    Bellissima realizzazione
    Kiss kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rafaela,
    Ik heb met veel plezier je hele blog bekeken!
    Wat maak je prachtige kaarten en doosjes, super!!
    Ik kom zeker weten vaker bij je langs om te kijken en genieten van je nieuwe creaties!
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Hi een nieuwe verslaafing foei raffa dat kan toch niet

    nee gekheid natuurlijk altijd leuk weer iets nieuws er bij

    en je hebt er weer iets mooisvan gemaakt raffa

    complimenten

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee Rafaela en zo mooi gemaakt, prachtige kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldig mooi ja en er komen vast nog meer verslavingen aan hahahaha
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen