donderdag 15 december 2011

BETERSCHAP



Goedemorgen allemaal .
Ik heb vandaag voor jullie een schudkaartje gemaakt met een afdrukje whiff of joy
Hrt venstertje is gemaakt van een gelatine blaadje (dr oetker ) dat geeft zo,n leuk effect het is net een antiek ruitje! en ik heb het gevuld met kleine bruine kraaltjes.... Natuurlijk heb ik weer gekleurd mat de twinkling h2o
Het papier wat ik heb gebruikt is van fabscraps en kraft cardstock ....




De grote bloem is gesneden met een magnolia doohickey ze zijn zo mooi!! De lintjes ,kantjes en parel pin komen ook uit de winkel
De roosjes komen uit mn eigen vooraad.... Dr postzegels komen uit een heel oud vel van graphic 45 uit mn oud papier bak ...lol
leuk dat j weer even ben komen kijken en tot snel weer !!
liefs raf

7 opmerkingen:

  1. Ooooooooooooooooooooooohhhhhh wat is ie mooi zeg,ik zag hem bij Kre Teja maar dacht ik ga bij je blog een reaktie zetten en dan word ik gelijk ook volger. Je maakt geweldige mooie dingen, complimenten.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart zeg, al die leuke details, ik kijk mijn ogen uit!!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat kaartje alleen het zien al komt bij mij goed van pas, zo zie ik eruit op dit moment. Lekker snotterig. Het pept me op hoor zo'n prachtige kaart. Super.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Raffa , geweldig mooi beterschapskaartje heb je gemaakt !! Als je zo iets krijgt voel je je meteen opgeknapt ,toch. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart,super stempel,
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. meravigliosa l immagine e la realizzazione bravissima kiss kiss

    BeantwoordenVerwijderen