vrijdag 4 november 2011

Twinkling H20

Ik wilde eens wat anders met het kleuren , dus ik heb besloten on de twinkling H2O eens te gaan proberen , en bij KREA TEJA hebben ze wel 160 kleurtjes ,echt geweldig !!! heb er nu 23 in huis en ja hoor ik ben VERSLAAFT !! wil niks anders meer .....moet natuurlijk nog wel beetje oefenen de wangetjes zijn nog niet helemaal naar mijn zin !! Als het plaatje droog is dan zit er een prachtig glans laagje over heen ....beetje glimmermist achtig !! supersssssssssssssssss . Je schildert het in met een water penseel op aquarel papier .... kijk hier maar eens even ..... JE KUNT DE TWINKLING H2O vinden onder stempel benodigheden http://shop.kreateja.nl/assets/s2dmain.html?http://shop.kreateja.nl/ op de foto zie je het mooie glanslaagje niet ......maar het is werkelijk een prachtig effect !
heb er ster kaartjes van gemaakt , want vond ze zo schattig !!
liefs Raffa

10 opmerkingen:

  1. prachtige creaties en heel mooi ingekleurd, ik maak de wangetjes altijd met chalk werkt voor mij prima.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze beiden superrrrrr mooi !!! leuk modelletje, prachtige kleuren, ik heb er op de beurs ook even naar gekeken, maar ja ... heb al zoveel om mee in te kleuren :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn zoooo prachtig je creaties en twinklings zijn schitterend om te kleuren idd...doe het zelf nog te weinig (bloos). Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow echt heel erg pratchig zeg...

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oo nu je het zegt ik heb het ooit ook eens gekocht...ik moet nog een aantal kleuren ergens hebben liggen....maaar waaar???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Raffaela,
    3x is scheepsrecht.....3x SCHITTEREND met die bungelende sterren.
    Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi hoe jij er mee werkt, ...sjucht en ik moet je nog steeds mailen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowww,wat heb je dat prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o super rAFFA zo mooi allebei

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen