woensdag 9 november 2011

Theelicht kaartjes ....

Jaaaaaaaaaaaaaa , Daar zijn ze weer ,een andere variant op het theelicht kaartje ..... is in Italie vast nog origineel haha ..... Ik gebruik zo graag allemaal natuurlijke rommeltjes op mn kaartjes ....en met de kerst geeft dat zo,n mooi sfeertje !1
weer heerlijk ekleurd met mn twinkling H2O .....wat een geweldig spul zeg !!!
Ik wil herbij ook al mijn volgers bedanken dat jullei steeds weer even naar mijn werk komen kijken ...wowwwww nog 1 en dan heb ik 200 volgers ...... ik bloos ervan!!
xxx Raffa

12 opmerkingen:

  1. Super gaaf!!!! Wat een mooie kleuren en leuke "rommeltjes":)
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve doosjes zeg, schitterende kleuren!!!
    Echt prachtig!!! En één ding ik denk dat je niet raar moet staan kijken dat er snel nog veeeel meer volgers bij zullen komen!! Wat maak jij leuke dingen zeg! Lieve groetjes en fijne dag! Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw ik vind ze gewoonweg schitterend. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. J'adooore ces tons marrons et le recyclage du carton, génial ! Bravoooo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Che meraviglia Raffa,davvero adorabile
    Bravissima
    Kiss kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart Raf enne ik ben volger 200 whahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi in deze kleuren!!! Hou veel van je werk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke doosjes, ik blijf ze geweldig vinden, welke vorm het ook heeft.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowww wat heb je dit weer SCHITTEREND gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen