zondag 20 november 2011

KREA -TEJA DT TEAM


Eindelijk mag ik het dan vertellen ...... IK ZIT IN HET DT VAN KREJA TEJA ....
Ik wist dit nieuws al even maar door de drukte van de kreadoe hebben we besloten om het nog even stil te houden tot het voor thea en jan allemaal weer wat rustiger zou zijn .....Vandaag staat mijn eerste project op het KREA-TEJA DT BLOG... super leuk team en de winkel  van KREJA -TEJA verkoopt zulke leuke dingen .... 

Ik heb als eerste een project een eneveloppe kaart gemaakt .... met het prachtuge papier van MAJA DESIGN ... 



 Ik heb weer gekleurd met de TWINKLING H20 
en als je wilt weten welke kleuren ik gebruikt heb , hop dan even naar het  krea-teja dt team blog
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden , ik ga nu mn tassen pakken en de zooi opruimen in huis ....want morgen gaan we gezelig een weekje naar oma en opa in Italie
Tot over een weekje weer!!!
xx Raffa

12 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend mooi.
    Gefeliciteerd met je plekje in het DT.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie , Raffa !! Ik heb het zojuist bewonderd op "ons" blog.... Ik wens je een hele fijne week in Italie. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg en gefeliciteerd met je plekje :D:D
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte hoor met je nieuwe baan enne een gezellige week toegewenst!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo raffa
    van harte gefeliciteerd met dit leuke nieuws en veel plezier er mee!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely stunning dear, really love your work!

    Hugs, Franz.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awesome Raffa , just beautiful love the colour combination and all the gorgeous details xxx missed seeing all these gorgeous creations !
    love maddyx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi meis....je projectje is prachtig en het en jij worden leuk ontvangen op de blog....supersssss
    Ik heb je mail ontvangen en het komt voor elkaar...ik hoop dat je vliegtuig toch nog vertrekt anders moet je je mannetje zo lang missen....

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schitterend gemaakt,zo lief die stempels,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi zeg!!!!!!! Veel succes in het dt van Krea-teja!! Veel plezier in Italië!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Raffa, wat een prachtige enveloppe kaart is dit.
    Leuk dat je ook in het dt zit, veel succes.
    Fijne week in Italië.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen