woensdag 30 november 2011

Deurhanger

Hallo lieve blog vriendinnen 
Ik ben weer een weekje in italie geweest en had voor oma de deurhanger meegenomen ....Mijn schoon zus vond m zo leuk en wilde erook een ... deze heb ik voor haar gemaakt. Het papier is weer van Maja Design en ik heb geklerd met de twinkling H2O ..... Allemaal verkrijgbaar in de winkel van krea -teja


 Hhahahah t is wel een onding om op de foto te zetten hoor !!1
 Deze deurhanger is een DT werkje voor het blog van krea -teja  Als jullie meer details willen weten over hoe ik de deur hanger gemaakt heb moet je daar maar even een kijkje nemen ( klik  op de link)
Tevens wil ik jullie er op wijzen dat als je op het blog van het DT een berichtje achterlaat er elke maand  een stempel word verloot tussen de dames die er reageren op ons werk. De moeite waard zou ik zeggen !!
Dames leuk dat jullie weer even zijn komen kijken naar mn  creatie , ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de lieve berichtjes die jullie allemaal voor me achterlaten !! ik waarder het enorm , 
Liefs , Raffa

10 opmerkingen:

  1. Hoi Raffaela,
    deze prachtige deurhanger had ik al bewonderd op het KT blog en zo ben ik op jouw blog gekomen! Wat een schitterende creaties zijn hier te zien en kom dan ook graag vaker terug:0) tot de volgende blog!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Raffa , wat een gave deurhanger heb je gemaakt !! Prachtig in die blauwe tinten. En wat een leuke traditie dat iedereen iets aan de deur hangt.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige deurhanger in schitterende tintne , zal schoonzus wel prachtig vinden.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful door-hanger - so great design and details! Love it!Have you time for Gusest-DT by Stamp with Fun? Send me a mail: danz-duo@hotmail.de
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem geweldig Raff, maar buiten hangen hier in Nederland is niet zo'n succes, misschien maak er er wel eentje voor aan de binnen kant van de deur. Ik vind het prachtig wat je hebt gemaakt.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha dames er zijn heel veel mensen die in een apartement wonen en een portiek wonen .... net als ik en mn schoonzus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaa, deze is echt weer onwijs gaaf!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wowwww Wat heb je dit SCHITTEREND gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wwoowwww wat schitterend zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen