donderdag 12 mei 2011

Na de workshop van zaterdag ,die ik gegeven heb bij The Scrapbookcompany heb ik nog even heerlijk gewinkelt .....ik heb de spulletjes daar gekocht voor dit tweeluik .....Het papier is van Pink Paislee .....mooi he!! De pas pop is een mini album van Maya Road wat is als mal gebruikt heb ....
rozen en swirls van Prima en de ijzeren ornamentjes en bloemen van Fabscrap ....
De lijsten zijn 2 omgekeerde canvassen die ik met crackele verf heb geschilderd.....
D e vlinders zijn uit het design papier geknipt ....
Hij hangt al aan de muur en ben er zelf errug blij mee!!
liefs Raffa
Ik wil jullie langs deze weg bedanken voor al jullie lieve berichtjes die jullie steeds achterlaten ...Ik geniet ervan!!!

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee. Erg mooi. Zoveel kleine details.Ik zag eerst de hele foto over het hoofd (sorry).Die hele kleine klosjes, zo leuk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rafaela
    Wat ontzettend mooi en lekker
    Shabby:) pracht hoor!!
    En heel leuk de klosjes erbij!
    Waar heb je die vandaan als ik je mag vragen?

    Liefs
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och meissie....helemaal JIJ, geweldig weer je bent weer helemaal terug lieverd.

    kuzzzz Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow prachtig!Wat ontzettend veel mooie details!Ik kan me voorstellen dat je hem gauw aan de muur gehangen hebt.Zeker om trots op te zijn!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er prachtig uit !!! Heel mooi !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er prachtig uit. De crackle rand vind ik super gaaf uit zien. en verder vind ik de kleur en de details allemaal geweldig.
    En super leuk ook weer om een creatie van jou te zien!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat heb je weer super mooi gedaan raffa

    mooie details

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen