donderdag 28 april 2011

Magnolia papier!!

Wat een schattig papier heeft magnolia toch!! Ik heb dit gekregen van Sandra van The Scrapbook Company... Ik heb met 2 vellen echt een hoop gemaakt .....Dit theepot kaartje waar een doosje aanzit waar theezakjes inzitten ....als ie open in een enveloppe gaat kun je hem gewoon versturen en past hij door de brievenbus! Ook de lieve roosjes komen allemaal bij The Scrapbook Company vandaan en zijn echt goedkoop!!
Ook heb een nog een kado setje gemaakt ....een kaartje met een tasje erbij ....leuk voor een klein kadootje.....
Het kaartje ..... met een van die nieuwe Crealies tekst stempeltjes ....zo handig want er zijn stansjes bij die ze presies op maat uitsnijden....Het tasje......
Ik ga snel weer aan de opruim .....man wat maak ik toch een puinhoop als ik scrap hahaha
ik ben aan het wegooien en ruimen want heb een hoop nieuwe spulletjes besteld.....hoop dat er vandaag al wat binnen komt.....
liefs , Raffa

8 opmerkingen:

  1. wauw wat heb je prachtige dingen gemaakt
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend, je easelkaart met theepot, helemaal super en je kaart met cadeautasje erbij heb je ook heel mooi gemaakt.
    een lust voor het oog weer.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vol verbazig zit ik te genieten van je prachtige creaties die je weer hebt gemaakt! echt in 1 woord... GEWELDIG!
    & wat is dat thee potje leuk zeg :)
    groetjes, mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi weer, owja na het scrappen lijkt het net hier ook een vuilisbelt hoor overal ligt wat, ik heb een zoontje van drie die de stukjes papier in zn broekzakjes doet, dus lekker de wasmachine vol snippers hihi groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een schitterende creaties heb je gemaakt, supermooi allemaal,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw raffa wat een schitterende creaties heb je weer gemaakt .

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai lieve Raf....

    Je gaat weer heerlijk, met je theetje drinken en kado doosje, zo sweet en lief.

    Warme groetjes,
    Aniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi

    WoW geweldige creatie,prachtige kleuren
    en wat is je theepot super leuk hierachter!!

    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen