zaterdag 30 april 2011

Kaartje met zeep roosjes .....

Deze zeeproosjes had ik al een poosje in huis , ze ruiken zo lekker !! dit is een soort tasjes kaartje wat sluit en er tussen zit dit zakje .....ik heb in het zakje kleine gaatjes geprikt en de hele kaart ruikt helemaal naar roosjes ! Ik zag dit ideetje op het blog van Anita van het scrapfever forum ......ik heb de maten zelf beetje gedaan want had deze zakjes al in huis!
En hij past gewoon in een enveloppe ! leuk he!
ik ga nog even verder knutselen , dante heeft op de vrijmarkt een prachtige playmobile piraten schatkist gescoord waar een heel piraten eiland uitkomt ....dus die is ook lekker zoet ...hahaha toen we die gekocht hadden zei hij meteen ...ikke huis mama!!
tot snel ...
xxx Raffa

13 opmerkingen:

  1. Oh wat mooi, ik had het bij anita al gezien maardeze is ook leuk, en ik heb nog eenstel van die roosjes liggen. Goed idee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi setje heb je gemaakt. Weer je mooie pons gebruikt, zie ik.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi weer zeg, leuk papier en stempel heb je ervoor gebruikt zeg. Haha, wij hadden een soortgelijk voorval met onze jongste Daniël, die scoorde een doos met duplo helicopter, en was ook meteen "klaar". Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een leukerd Raffa!
    Hihihi tja meestal als de kids hun buit binnen hebben willen ze gelijk naar huis he, herken het helemaal!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gaat lekker he meis?.....super leuke spullies heb je gemaakt.

    Bel je snel....kuzzz Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    Via het SA forum kom ik bij jouw terecht:-)
    Wat maak jij leuke en mooie dingen zeg! Helemaal top! Net zoals dit leuke kaartje met de zeep roosjes, super leuk zeg!
    Ik kom zeer zeker snel weer bij je langs!
    Lieve groetjes je aller aller nieuwste volger ;-)
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Raffa,
    Wat een mooi project heb je weer gemaakt!
    Prachtig, en zo lief dat roze en de forever friends stempel!
    Waar koop je deze roosjes?
    Ik vind het nl een super lief idee om dit te maken voor moederdag, bij mijn cadeautje...
    Liefs,
    Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ehhhh corien ik had de roosjes al sinds valetijn in huis .....weet t echt niet meer , sorry

    BeantwoordenVerwijderen