vrijdag 29 april 2011

Forever friends ......

Gisteren heb ik het al verteld , dat ik een hoop nieuwe spulletjes binnen kreeg ......Waaronder deze 3 forever friends beren stempels .....Als klein meisje was ik al verliefd op deze beren en verzamelde van alles ervan .....Mijn Dt collega Anita had nog wat dubbele stempels en ook die zijn onderweg!! Bedankt Anita!! Met het papier van Rosa Dotje en een hoop craft heb ik dit kado setje en de kaartjes gemaakt ..... Ben er zelf echt heel blij mee !!! zo blij dat ik gisteren nog 6 stempels heb besteld .....
Nog 3 losse kaartjes ........ hahahah vond t zo leuk kon niet stoppen ..... Ook zat er bij mijn bestelling de magnolia doohicky van de open gewerkte bloem ....die stond al zo lang op mn lijstje!!
Met de forever friends stempels kun je zoooooo leuk paper piercen!! heb de ballon en het kadootje gedaan ....zo,n schattig geheel !!
Nou ik ga weer onder de brieven bus liggen want kan niet wachten tot de rest van mijn spulletjes en stempels binnen komen!!
Fijne dag allemaal.
Tot snel!!
xxxx Raffa

11 opmerkingen:

  1. Wauw die zijn ook weer zo prachtig dat kadotasje vind ik ook erg mooi gemaakt helemaal super
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Raffaela,
    SCHITTERENDE creaties heb je gemaakt en die beertjes zijn echt heel SUPER. Ook het inkleuren doe jij super...zelfs om de beren heen.
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Raffa,
    Wat een PRACHTIG set en kaartjes heb je gemaakt!
    Erg lief en ook mooi papier!
    Mijn complimenten.
    Lieve groetjes,
    Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superkaartjes zijn dit ! helemaal top !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, wat een prachtige creaties, ziet er super uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat een mooie creaties. Super leuk allemaal.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, zeg ik vind het allemaal even mooi en je kleurwerk is fantastisch!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wauw wauw zeg ik vind het echt zo mooi wat je allemaal gemaakt heb! Echt heel erg leuk!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhh wat een schitterend ekaarten heb je gemaakt ;):)
    Wat zijn z eluek he die stempels :)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow wat een schitterende collectie van forever friends. Eecht heel mooi raffa!!
    Je tasje zou je die maten er is bij kunnen zetten. Vind het project echt geweldig!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai lieve Raf...

    Ja ja ik zit te genieten bij je, hoe blij kon ik je maken he, super meid....geniet maar want je hebt ze nu forever and ever whahahaoeha...

    Smaakvol genoten hoor.

    Warme groetjes van je friend,
    Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen