zaterdag 2 april 2011

buona pasqua.....

Goedemorgen allemaal!! Ik ben er weer vroeg bij deze zondag morgen ......Ik wil vandaag dit kaartje laten zien , een easel kaartje met een doosje met paaseitjes erop ....Buona Pasqua betekend vrolijk pasen en ik heb de tekst in het Italiaans gedaan omdat dit kaartje voor mijn schoonmoeder is ....Het papier is van Prima ..Jack and Jill....
bedankt weer voor het langshoppen en ik ben nu met een wat groter project bezig voor mijn DT werk van te scrapbook company ....als het af is laat ik het zien .....
liefs en tot snel Raffa

9 opmerkingen:

  1. Buona Pasqua anche a te, Raffa! I tuoi progetti sono bellissimi e mi piace molto anche questa tua creazione, groetjes, Miria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is prachtig geworden Raffa!
    Leuk die Italiaanse tekst.
    Je andere creaties zijn ook het bekijken meer dan waard.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk en lief je paas eitjes doosjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk paaskaartje!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, heel erg mooi!
    Groetjes, Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gemaakt,wat lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi paaskaartje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen