donderdag 14 april 2011

Ben ik weer.....

Om nog even in de taartjes sfeer te blijven heb ik dit setje gemaakt ......met het owzo mooie papier van Fabscraps ......Het is verkrijgbaar bij The Scrapbook Company ...in het kaartje /hoesje kan evt geld of een cadeaubon in ....
In een personal challenge ben ik uit gedaagtd door Manon ..... Deze challenge was bij ons op het Magnolia forum ....De uitdaging was ....gebruik 2 magnolia stempels ,lint en vrolijke kleurtjes ....nou dit is het geworden ......ik vind t vrolijk hahaha
ik geniet en wil jullie alvast bedanken voor jullie lieve berichtjes ...ik lees ze allemaal !!
liefs , Raffa

20 opmerkingen:

  1. Heel mooi, dat taartje is ook heel leuk en nog goed voor de lijn ook, hahha. De easelkaart is ook prachtig.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig setje weer, helemaal top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt zeg!! echt super!!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super creaties zeg heel mooi hoor raffa groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Raffaela,
    De easelkaart is SUPER...wat een mooie vormen...en de cupcake ziet er HEERLIJK uit en is ook nog gezond ook ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW!! Vooral het setje; PRACHTIG zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW bellissimo lavoro complimenti...lavori la carta propio come cucini,DA FAVOLA!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je dit prachtig gemaakt !gewoon top
    groetjes,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave creaties!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er weer prachtig uit! Op het moment kijk ik meer, dan dat ik iets maak, zoveel moois zie iedere keer voorbij komen, hihi.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowww Wat een schitterende creaties,leuke stempels,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt weer prachtige gave creaties gemaakt raffa

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Raffa, wat is je cupcake mooi geworden zeg! erg gaaf die envelop! En tuurlijk is je challenge kaart ook goed gelukt :) supers!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super cupcake en kaartje, en je challenge is helemaal geslaagd echt geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Raffaela....wat maak je toch altijd prachtig creatie's....maar dat ben ik wel gewend van jou...

    dikke knuffel Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi setje zò...ik ben toch zo benieuwd hoe je deze geweldige cupcake hebt gemaakt?
    liefs
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit taartje is ook weer zo mooi. Met die grote taart heb je me zo geinspireerd dat ik inmiddels 2 styropor taartcirkels heb gekocht.
    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hey hallo
    wat prachtige dingen maak jij!
    doe jij dat allemaal uit je hoofd?
    ik ben inmiddels volger van je geworden,
    ik zou het leuk vinden als je ook volger van mij word
    enneh keep up the good work!!
    groetjes Hielkje

    BeantwoordenVerwijderen