woensdag 9 maart 2011

De rozet maker!!

En weer is er nieuws van Crealies!!! ze heeft een geweldig malletje gemaakt om prachtige rozetten me te maken!! En geloof me t werkt super makkelijk .......Het werkt samen met de creative borders .....En kun je de randjes eindeloos combineren ......leuk he!! Vanaf morgen zijn ze te koop en op de beurs zal er een leuke workshop meegegeven worden !! kijk even op het blog van Crealies voor de beurs agenda en een leuke waardebon!!
Het randje wat ik gebruikt heb is ook een crealies border en natuurlijk de vlinders en de blaadjes ook ......de nummers kan ik er even niet bijzetten want mijn lieve peuter heeft mn toetsenbord van mn laptoppier om zeep geholpen hahaha en de cijfers zijn dood nu hahaha
Ik ben al op pad geweest voor een nieuwe laptop .......maar nog niet echt naar mn zin gevonden !!
ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden
liefs raffa

12 opmerkingen:

  1. Wow! Your Tildas are just lovely. Very creative using the circles behind
    Hugs,
    Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend gemaakt,lief die stempels,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig die rozette.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het werkelijk prachtig hoe je dit hebt gemaakt samen met de rozetten. Ik kan helaas niet naar de Beurs toekomen maar ik hoop dat je binnenkort op je blog kan uitleggen hoe je dit hebt gemaakt. Dat zou geweldig zijn. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh ze zijn echt super schattig zeg! helemaal cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan hoor Raffa, Annelies mag weer trots op je zijn.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat leuk zeg die rozetjes met die lieve Tilda's erin, erg leuke kleurtjes ook. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, heel mooi gemaakt met de hoofdjes in de rozetjes. Super!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super idee die drie gezichtjes!
    ik vind de kaart helemaal leuk!

    liefs melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk en mooi gemaakt je rozetten Raffa, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi gemaakt zeg

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat denk je....EINDELOOS leuk natuurlijk, heel crea...nee niet meer de cijvertjes van mama 's lappie afpeuteren he, och och..succes met de aanschaf, ik heb een acer(dolby home theater) en die bevalt geweldig fijn.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen