vrijdag 4 maart 2011

Butterfly dreams.....

Nog een kaartje met een stempeltje uit de nieuwe Magnolia collectie ....Butterfly dreams...Ze zijn nog vollop verkrijgbaar bij The Scrapbook Company ......Het papier wat ik gebruikt heb i weer van Graphic ....vind de kleurtjes zo mooi!!De bloemen heb ik gemaakt met een stans van Crealies net zoals de vorm van het kaartje .....Het is de inshape mal nr 1 ....die uitverkocht i maar binnen kort weer binnenkomt ......
Leuk dat je weer even langskwam .....
xxx Raffa

15 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje weer, en ik vind de kleurtjes ook perfect
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaarten en creaties maak je, ik ben gelijk je volger geworden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi kaartje, lieve Tilda met het mandje met bloemen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, hele mooie kleuren en leuke vorm, schitterende details en een mooie tekst stempel.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Raffa,
    Via de crazy meiden club kwam ik op je blog terecht maar wil je even complimenteren met je super gave kaarten! Weet zeker dat ik nog vaak even op je blog langs komt om te kijken!

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super prachtige kaart. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat prachtig ook de kleuren en de vorm van de kaart zijn super!!lieve groet yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Raffa,
    Ook ik ben via crazy meiden op je blog terecht gekomen ,Wat een prachtige kaarten maakt jij chapeau, ook ik zal regelmatig op je blog opje blog langs komt

    Gr Korrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Raffa,
    Ook ik heb je van crazy meiden ,wat maakt jij prachtige kaarten helemaal te gek chapeau
    komt zeker vele keren langs op je blog

    Groetjes Korrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu voor de 3de keer
    Hoi Raffa ,
    Wat maakt jij prachtige kaarten chapeau!!!!!

    Gr Korrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ow wauw je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt!!! ik ben er helemaal weg van!
    een fijn weekend
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart weer raffa

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och jeetje.....tis tie lief, je kaart....Raff,

    Maar dat magnoliatje heb je dat nu gepaperpierst? Gaaf jurkje joh, echt...ben weer weg ervan.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen