zondag 13 februari 2011

voor een hele speciale vriendin

Op het moment maak ik een beetje moeilijke tijd door ....gelukkig heb ik een vriendin die er altijd voor me is en me overal mee helpt !!Daarom heb ik dit boek kaartje gemaakt voor haar zodat ik laat weten hoe ik haar waardeer!!Omdat ze net zo graag leest als ik heb ik er een boekenlegger ingemaakt .....je schuift het aan de hoek van de bladzijde ..... fijne zondag nog allemaal!! Ik heb een rijmpje gemaakt in het boekje zodat ze weet dat het een boekelegger is ...
Gezellig dat je weer even lang geweest bent ......geniet altijd van jullie berichtjes!!
xxx Raffa

14 opmerkingen:

  1. Schitterende creatie, heel mooi, dit zal je vriendin zeker op prijs stellen,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie Raffa!
    Hier zal je vriendin erg blij mee zijn.
    Sterkte met alles!!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi gedaan en denk ook wel dat ze dat erg zal waarderen

    liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow prachtig zeg, fijn als je weet dat je op iemand kan rekenen

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn zo,n vriendin te hebben het is met liefde gemaakt zie ik, met hele leuke details,zal ze zeker waarderen.

    groetjes Sienie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie creatie en je vriendin zal er blij mee zijn!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat heb je heel mooi gemaakt, zal je vriendin zeker waarderen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie manier om een dierbare vriendin te bedanken, erg mooi, en bruikbaar.
    Prachtig.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooi! daar zal ze vast heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, zeg wat ontzettend mooi!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief gebaar daar zal ze blij mee zijn.Leuk he die boekenlegger heb hem ook eens gemaakt erg handig en snel eenklein kadootje erbij. denk goed aan jezelf.Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Raffa kan niet anders zeggen meid

    vind hem helemaal geweldig

    nou daar zal je vriendin superblij mee zijn

    leuk die boekenlegger er in

    dikke knuffels

    van roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie manier om een vriendin te bedanken. en er staat iets voor je op mijn blog.

    groetjes heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. In 1 woord.....schitterend ;):)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen