vrijdag 4 februari 2011

verjaardags kaartje

Goedemorgen allemaal!!
Gisteren heb ik weer een kaartje gemaakt .....Ik heb verschillende merken papier gebruikt ......verkrijgbaar bij The Scapbook Company....en heerlijk gekleurd met mijn aqua markers.....zo leuk om te doen .....
Verder heb ik weer eens geborduurd op mijn kaartje .....wel een hoop werk maar het resultaat vind ik zo mooi!!Het schattige magnolia afdrukje heb ik gekregen van Karin .....en komt uit de laatse collectie van magnolia....De takjes en blaasdjes zijn gemaakt met een stans van Crealies ....
bedankt weer voorhet kijken !! en ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat, en laat weten wat je van het kaartje vind .....

8 opmerkingen:

  1. het is een plaatje en prachtig gemaakt met mooie details.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje weer. Mooie lieve kleuren!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg mooi, je kaartje, en leuk afgewerkt met je borduurwerk.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje mop, en wat heb je dit keer mooi gekleurd!!!!

    Liefs Liek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige verjaardagskaart. Mooi van kleur ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoezig kaartje. En hele mooie kleuren. Prachtig! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen