maandag 14 februari 2011

Sarah Kay

Eindelijk eens wat anders dan magnolia ......Ik ben gevallen voor de sarah kay stempeltjes , zijn t geen schatjes .....Ik was al een tijdje op zoek naar iets wat me net zo zou liggen als de magnoliaatjes en geloof dat ik het gevonden heb!!ze zijn zo leuk en mooi om te kleuren !! De sarah kay stempeltjes zijn te koop bij The scrapbook company , net zoals de andere materialen die ik op dit kaartje gebruikt heb ....
Gezellig dat je weer even langsgeweest bent.....
xxx Raf

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje!
    De sarah kay stempeltjes zijn erg schattig!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. idd mooie stempels en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart en heel mooi ingekleurd. Onze complimenten!

    Groetjes Elly & Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa dat past jou als een jasje, heel mooi meis!!!!!

    liefs Liek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hoor Raffa, het is een "schoontje".
    Ik deel je mening over het stempel.
    Dank voor je reactie op mijn blog, mijn drie katten zitten op het moment wel verliefd naar het takkenkunstwerk van mijn geliede te kijken, ze hebben er al drie hartjes uit gevangen. Mijn katten komen niet buiten, daarom was ik dubbel blij met dit kunstwerk.
    Groetjes en een fijne dag, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh ben altijd groot fan van je kaarten! er is zoveel op te zien! super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen