maandag 28 februari 2011

Een nieuw kaartje !!!

Zo daar ben ik weer eens .....eindelijkde rust gevonden en een kaartje gemaakt .....het schattige stempeltje komt uit de laatste kit van Magnolia en heb deze van mijn crealies dt collega Mirjam gekregen ......wat een schatje he!! Het papier wat ik gebruikt is is ook van Magnolia ...... Verder lekker geinkt ,en geborduurd op mijn kaartje stipjes zijn met de perlenpen brons gemaakt ....hahaha daar kan ik niet zonder hoor ,ik stip wat af op mijn kaartjes ..... Ik heb weer gekleurd met mijn aqua markers en distress inkt ......heerlijke combi vind ik dat !!
Leuk dat je weer even langs gehopt bent .........en als je even tijd hebt ,een berichtje vind ik altijd leuk!!
liefs en tot snel weer
Raffa

15 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje en zeer zeker een mooie combi.Lieve groet yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Raffa, ik ben altijd helemaal verliefd op jouw kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor dit mooie kaartje maak ik wel even tijd hoor!!!Leuke kleuren en een geweldig Magnoliatje...ik zal een paar (hum) eurotjes mogen opzij zetten voor de aankomende beurzen....LOL!
    Knap weer!
    Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart, schitterende kleuren, fantastisch ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super mooi kaartje!!! prachtige kleuren.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi kaartje hoor, en de stempel is ook zo leuk en mooi ingekleurd.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhhh prachtig zeg ! groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Raffa, ben ik eindelijk weer eens, wat een lieffie zeg! Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart, super gekleurd en wat een leuke bolletjes randje erop
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauwww wat is die weer gaaf heb hem ook op ons cluppie bewonderd

    BeantwoordenVerwijderen