maandag 24 januari 2011

prachtig DT pakket van The Scrapbook Company

Met het in mn DT pakket van The ScrapbookCompany papier van making memories Je ,t adore heb ik deze kaartjes gemaakt ....De stempels die ik gebruikt heb zijn van popcorn the bear ...zijn ze niet schattig!! ook die zijn allemaal verkrijgbaar bij the scrapbook company!!ik wil er meer hoor !!!
Het papier is zo lief ......ik vind dit echt een van de mooiste lijnen die er op dit moment nieuw uitgekomen zijn !! thanx sandra dat ik weer met deze heerlijke spullen heb mogen werken!!
ik ben nog een leuk project aan het maken met deze lijn .....zodra het klaar is zal ik het laten zien!!
liefs raffa

12 opmerkingen:

  1. Wow echt tof...die stempel met het hartje en de beer is super en jij hebt het weer schitterend gemaakt!
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In 1 woord, PRACHTIG.
    Het klopt gewoon allemaal! En zo lief die stempel en de kleurtjes van het papier.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw! dat ziet er echt schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zeg, en wat heb je een leuke "blogkop" gemaakt zeg! Groetjes, jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaartjes! En dat papier, wat een prachtige zachte kleurtjes, echt onwijs mooi!Hebben hebben hebben!!! En die stempeltjes zijn ook super lief.

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, altijd leuk zo´n DT pakket

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten,geweldige stempels,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al weer z'n prachtig kaartje!
    je hebt erg mooi papier gebruikt & wat zijn de stempels leuk!!!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen