donderdag 27 januari 2011

NIEUW BIJ CREALIES!!

Eindelijk mag ik weer wat crealies werk showen!! en wat zijn ze gaaf de vlaggetjes stansen ! Nicole Verkooien heeft aan Annelies gevraagt of ze een vlaggetjes lijn wilde ontwerpen ....En Annelies heeft deze geweldige stans gemaakt met een heleboel verschillende vlaggetjes erop!!
Om dit te vieren is er een dubbele blog candy . en zowel op het blog vanhttp://crealies.blogspot.com/2011/01/double-blogcandy.html CREALIES ..... als op het blog van Nicole Verkooien kun je zien wat je moet doen om deze geweldige stans te winnen ......http://stampinupnicole.blogspot.com/ Op allebei de blogs kun je deze creative schape stans winnen !!
Dan nu mijn kaartje met de nieuwe stans ......Ik heb hier voor gebruikt ......creative shapes nr 12 daar zijn de blaadjes meegemaakt en met nr 8 de hartjes die ik met stickels heb bewerkt........en natuurlijk de nieuwe creative shape met de vlaggetjes ......het schattige hartjes kantje is een creative border van crealies.......zo lief zijn ze het lijken net echte kantjes!!
Bedankt weer voor het kijken en doe allemaal mee met de blogcandy !!
liefs Raffa

12 opmerkingen:

  1. Wat is je kaart prachtig geworden met de nieuwe Crealies mal. Ga zometeen maar eens kijken. Wie wil die nu niet winnen! Hihihi.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart!! Leuk hoor die vlaggetjes!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat mooi raffa

    supergaaf deze vlaggetjes

    ook de blaadjes en hartjes mooi

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan zeg, ik zag inderdaad de mal van de vlaggetjes al bij Nicole voorbij komen, maar jouw kaart heeft die leuke vintage stijl die met nog meer aanspreekt. TOP. Groetjes, jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och Raf, wat een feest bij jou, heerlijk je vlaggetjes maar zo sweet je hartjes, ik hou er zo van , net als jij....beetje bling en liefde...heerlijke tijden he hi,hi,

    Warme groetjes en trust.
    ps ook bij mij hangen de vlaggetjes te wapperen hoor....was me leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een superleuk stansen en je hebt er weer zo'n prachtige kaart mee gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Ik kom via via op je site terecht...wat maak jij mooie dingen meid! Geweldig...!
    Kom je ook eens bij mij kijken... Ik ben zelf beginnende scrapkaart maakster en blogger en zou het leuk vinden als je ook eens bij mij komt kijken!
    Groetjes Mieke
    http://miekescreaworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi, lief kaartje! Geweldig mooi papier, en wat zijn die hartjes lief!

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die is leuk...scheelt een hoop handwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig meid ,ben benieuwd naar de volgende

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is ie leuk geworden je kaart met de vlaggetjes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen