zondag 16 januari 2011

LOVE

Goedemorgen blog vriendinnen !! Ik ben weer een beetje bijgekomen van de griep plaag die bij ons in huis heerste! hahaha heb me rot gerend met zetpillen, hoestdrankjes en kopjes thee !! Gisteravond toen de hele bende plat lag ben ik lekker gaan freubelen en heb dit valentijn kaartje gemaakt .......Het papier is van Eline , zo schattig !!verder heb ik een stukje papier uit een oud boek gebruikt !! de letters love heb ik met de cuttlebug gesneden op foam en daarna met stickles bewerkt ....de takjes zijn me een stans van CREALIES gemaakt ....Het super leuke hart heb ik van Angelique gekregen en net als het afdrukje met een combi van distress en aqua markers gekleurd!!
Bedankt weer voor het kijken , en ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat!!
xxx
Raffa...

14 opmerkingen:

  1. Hij is superschattig, heel leuk gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een waanzinnig mooie kaart heb je gemaakt, prachtige details.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. absolutely cute card! I love the hearts and The stamp is super cute too!
    Good job, raffa!

    hugs, Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat istie lief.......
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje! Het is een heel mooi kaartje met prachtige details.

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dotje Raff, wie word de gelukkige die dit superschattige kaartje mag ontvangen?

    liefs Liek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rafaella,
    Wat een super mooi kaartje!! Mooie details, super!
    Succes met het verzorgen van de zieke,en een fijn weekend nog.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi,
    Details zijn zo geweldig bij dit lieve stempeltjs.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een schitterende kaart zeg!! Ik ben er helemaal weg van!!
    Je andere creaties zijn ook helemaal top! Niet zo gek dat je er een prijs mee hebt gewonnen; tis gewoon helemaal TOP!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. via via kwam ik op jou blog..
    wat een prachtige dingen maak je zeg!!
    heb gelijk weer een hoop inspiratie gekregen..

    nog een fijne dag,
    groetjes,Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Raffa, eindelijk eens even een berichtje bij jou, prachtige creaties heb je gemaakt en nog gefeliciteerd met de prijs!Welverdiend, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig raffa, je blijft kijken en nieuwe dingen ontdekken

    BeantwoordenVerwijderen