woensdag 19 januari 2011

Its a girl!!

Er worden heel wat baby,s geboren in mijn omgeving op het moment ....zo leuk!!Met het schattige papier van Tilda heb ik dit meisjes kadootje gemaakt ....in het blik komt een rose rompertje .......Ik wil dit kadootje inzenden aan de volgende challengens......TOTlALLY TILDA ...BABY BABY ......en aan de challenge van JUST MAGNOLIA ....MY FAVORITE THINGS..........dit is namelijk mijn fav stempeltje van magnolia .....het baby engeltje!!
Allemaal weer heel erg bedankt dat je weer bent komen kijken !!!......en ik geniet van alle berichtjes!!
liefs Raffa

14 opmerkingen:

  1. SCHITTEREND!! als je hier challengens niet mee wind dan weet ik het ook niet meer!

    een fijne dag
    & het is iedere keer weer even leuk om naar jou mooie creaties te kijken!

    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super mooi!!!!
    Daar moet de ontvanger heel blij mee zijn! Een kunstwerkje hoor! Dat wordt hoge ogen gooien met de challenges denk ik!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohw wat zijn ze weer gaaf! leuk idee ook om hetin een blik een rompertje te doen!
    Gefeliciteerd met alle babys die er zijn gekomen :) En het stempeltje is ook echt een schatje!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi is dit!Wow en zo'n zachte kleurtjes met prachtige versieringskes!Knap werk!!!
    Heel veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh zo beeldschoon is dit allemaal!!!
    Wat schattig het blikje echt een super leuk idee!!!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Raffa these are stunning, so very sweet and pretty.
    Thanks for joining us at Totally Tilda for our "baby baby" challenge
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, ik had het gisteren op het forum al gezegd maar je zou bijna nog een babytje maken voor al die leuke cadeautjes. Wat is dit leuk Raffaella, ik hoop dat je gaat winnen vor je, en dat babystempeltje is inderdaad zo liefffffff.

    Groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you for your very kind comment on the challenge blog you are a sweetie
    Your creations are beautiful very cute and will make a great gift Raffa
    Thanks for joining us at the Totally Tilda challenge this time
    Hugs Susie & the TT DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow Raffa these are amazing, stunning work...thanks for joining in with the Just Magnolia & hAnglar challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoo, dat ziet er super mooi uit. Zowel het blikje als de kaart. Hoe heb je de bovenkant van je blog zo mooi gekregen? Heb je op linnen gestempeld?
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb goed gekeken naar alle inzendingen, maar die van jou springt er echt uit. Ik hoop dat je zult winnen. I hope you win!
    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. My goodness so much work went into these masterpieces, just stunning, thanks for joining our Baby Baby challenge at the Totally Tilda blog, we're happy to have you!

    BeantwoordenVerwijderen