zaterdag 8 januari 2011

en ik ga gewoon door met de kerst kaartjes !!

Op de kaarten club van Tiets doe ik mee met de kerst kaartjes aktie .....Elke maand kerst kaartjes maken het hele jaar door !! Zo hoop ik dat ik eens genoeg kaartjes heb volgend jaar !! en ik blijf het leuk vinden kerst kaartjes maken dussssss dit zijn de kaartjes van de maand Januari!
En eens wat anders .....dezeberen zijn zooooooooo lief maar ik doe er eigelijk te weinig mee ......
bedankt weer voor het kijken ........xxx raf

9 opmerkingen:

  1. Mooi hoor,
    Een mooie start van het nieuwe jaar met kerstkaartjes.
    Gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten weer Raff.
    Je bent lekker op dreef meis, gaat goeeeeeeeeeed!!!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ze zijn weer super!!! Blijvrn doorgaan!LOL!
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer prachtig!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Raffaela,
    Iedereen die jouw kaartjes zag met de waxinelichtjes erbij vond deze erg leuk. Ik ga ze dit jaar aan iemand geven met de kerst. Ik heb deze nagemaakt, maar dan met bonbons erin.
    Je berenkaart vind ik een erg leuk kerstkaartje geworden! Ik heb even terug zitten kijken en de kadoo kaart vind ik geweldig.
    Als je zin hebt kom ook eens bij mij kijken op mijn blog. Ik ga morgen twee lay-outs plaatsen.
    Gezellige zondag.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow ze zijn hartstikke leuk. Je steekt mij bijna aan om mee te doen. maar ik merkten toch wel dat ik kerst zat was. Maar je beertje is ook een snoepie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi geworden.Heb zelf niet meer zo'n zin in de kerstkaartjes.Maar knap dat je dit doet Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn stuk voor stul schitterend geworden Raffa!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er allemaal heel mooi uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen