zondag 2 januari 2011

baby Senna

Daar ben ik weer vandaag!!, Mijn vriendin is bevallen van een prachtige zoon!! Ik heb voor haar dit kaartje gemaakt ....en me laten inspireren op het geboorte kaartje .......Een prachtig kaartje waar senna in een hart vol met rozen ligt ......Het onderste kaartje is het originele geboorte kaartje .....Op Sennas, hoofdje heb ik maar even een papiertje gelegd want het is niet aan mij om hem op het net te zetten .....
Bedankt weer voor het kijken en ik waardeer een berichtje enorm!!
fijne zondag!!
xxxx
Raf

7 opmerkingen:

  1. Prachtig Raff.
    Ook gaaf dat je je zo hebt laten inspireren door het geboorte kaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh wat een supergaaf kaartje.
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje zeg! leuk bedacht zo look a like van het origineel.
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje is het geworden. Leuk gedaan zo dat hartje met bloemen en blaadjes etc!

    liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi Raff, leuk om dat hart weer terug te laten komen :D

    Liefs Liek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Raffa,
    wat een superlief kaartje, en zo mooi passend bij het geboortekaartje! Goed dat je het gezichtje even hebt afgeschermd...
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen