vrijdag 17 december 2010

online crop op magnolia lovers forum

Op het forum Magnolia lovers hebben we de eerste online crop gehouden ......We hebben een criss cross card gemaakt ......Zo leuk om te maken ..... Het was super gezellig al gooide Dante flink roet in het eten whahaha die zit in zijn ik wil niet slapen periode ....pfffffffffff daar gaan mn knutsel frutsel avonden zoals mijn oudste zoon dat noemt ...whahahha Als je ook dol op magnolia bent meld je dan aan op ons gezellige forum !! er komen weer van allerlei leuke dingen aan .....
Heb Tilda weer ingekleurd met de aqua markers en ik moet zeggen t kleuren gaat m steeds beter af ........lekker stickels op de vleugeltjes gedaan en met mijn nieuwe nestabilitie,s gewerkt !!
bedankt weer dat je even langs gekomen bent!!
xxx
Raf....

4 opmerkingen:

  1. Jaaa je wist het al maar deze is ook weer geweldig!!!!
    De mijne is bijna klaar, een beetje van jouw en een beetje van cora wahahaha.
    Morgen ga ik het afmaken, nog een paar kleine details, maar die van mij is niet zo mooi als die van jouw hoor!!!
    En gezellig was het zeker!!!

    Groetjes Jacq.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje. En k heb de mijne af hoor! zal hem vandaag even showen!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Mooie kaart! Mooie kleuren gebruikt en die nestabilitie vind ik ook erg leuk....om te onthouden. Ik ben ook benieuwd naar de resultaten van de andere croppers.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh wowww, wat een prachtige kaart is dit zeg!!! Ik ben er helemaal weg van!
    En je afdrukjes zijn heel mooi ingekleurd hoor!! Ik doe het je niet na hihihi.

    Groetjes, Sandra

    p.s. ik ben nog benieuwd naar je kerstsok??? hihih

    BeantwoordenVerwijderen