zondag 26 december 2010

HIEPERDEPIEP

Hallo ,allemaal nog lekker aan het genieten van 2e kerstdag? ik hoop dat jullie allemaal heerlijke dagen hebben ....Ik moet vandaag gewoon aan het werk ,maar vanavond gaan we heerlij sushi bij mijn vriendin eten!!Na alle kerstkaartjes had ik even zin in eenn gewoon kaartje , gewoon vierkant en voor een verjaardag.....Het magnolia stempeltje en de spelbinder vond ik gister onder de kerst boom en ik ben er zooooooo blij mee .....bedankt lieve kerstman!!.....het stempeltje heb ik weer ingekleurd met de aquamarkers en het papier weet ik niet meer haha is uit de oud papier bak !! Fijne 2e kerstdag allemaal!!
Bedankt dat je weer even langs geweest bent .....en voor je lieve berichtje!!
liefs Raffa

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lieve kaart heb je gemaakt, Raffa.
    Ik zie dat je de favoriete Ek pons van je weer hebt gebruikt! Je boft maar met de kerstman.
    Geniet van het eten vanavond en nog een fijnedagen toegewenst.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jammie sushi!!! *kwijl* Werken vandaag? Dat is balen! Hopelijk zit je werkdag er snel op dan!
    Super leuk kaartje weer meid, hoe verzin je het toch!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat is deze weer gaaf zeg! prachtig gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Raff, ik ga ook weer aan de gewone kaartjes beginnen, maar zo door het jaar heen maar weer eens een kerstkaart maken, hoeven we aan het end niet zo te stressen,

    liefs Liek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. omg.. this is suuuuch a sweet card.
    love all your wonderful romantic details
    keep em going

    BeantwoordenVerwijderen