maandag 20 december 2010

totally tilda challenge

Hallo blogvriendinnen , Toch nog maar wat kerst kaartjes gemaakt en dit is er 1 van .....Ik heb de crealies in-shape mal gebruikt ...die is zo geweldig om dit soort vormen kaartjes mee te maken!! papier is weer van basic grey ...ik heb weer gekleurd met de aqua markers......Ik ga nu echt stoppen met kerst kaartjes hoor .....whhahaha maar dat zei ik vorige week ook al ...... Deze`kaart stuur ik in voor de totally tilda challenge ......daar was de opdracht een easel kaartje ...dus komt goed uit!!
bedankt weer voor het kijken ........
xxx Raffa

5 opmerkingen:

  1. Ciao, Raffa. Scusa se non sono sempre puntuale nei commenti; questa shaped card è stupenda! grazie per gli auguri che contraccambio di cuore! Buon Natale e Felice 2011. Miria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw raffa super mooie easelkaart geworden

    sucses er mee

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi lieve raff

    k ben even aan het rond neuze op je blog wauw
    meid wat heb je een prachtige kaartjes gemaakt.
    mijn mond val open zo mooi!!!

    ik wil je ook hele fijne feestdagen wensen en een gezond 2011

    hugs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi there,
    Just had to pop in and say what a stunning easel card this is, such a gorgeous shape. Thanks for entering it into our Easel Card challenge at Totally Tilda this time.
    Hugs
    Dawn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen