woensdag 1 december 2010

Engeltjes!!

Alle kerst ballen zijn af ...nou heb er 15 gemaakt ....de rest nog gewone ballen in de boom hoor ......was wel een klus haha , Deze engeltjes heb ik gemaakt naar een voorbeeld uit de magnolia ink ......zijn ze niet lief??....Ik heb weer gekleurd met mijn aqua markers ....al zie je het niet goed op de foto omdat het eigelijk te donker was en de flits afging...... Bedankt weer voor het kijken en volgende week plaats ik een foto van mijn magnolia kerst boom!! eerst even de sint terug naar spanje sturen!! haha
liefs ,
Raffa

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke variatie op het engeltje, leuk met die Magnolia!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, ben benieuwd naar je kerstboom straks, krijgen we vast wel te zien hier!
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatjes zijn je engeltjes, ik moet de mijne nog altijd de finishing touch geven. Ben benieuwd naar je magnolia boom, zal wel leuk uitzien allemaal,

    Lies Liek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een dotjes! echt hartstikke leuk!
    Ben wel benieuwd straks naar je boom!

    BeantwoordenVerwijderen