donderdag 30 december 2010

een geweldig nieuwjaar!!

een gweldig nieuwjaar!! dat is wat ik aan jullie allemaal via deze weg wil toewensen!!!Dat het maar een creatief en gezellig jaar word!!Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle lieve berichtjes die jullie steeds achterlaten!! ik heb er van genoten!
Dit kaartje heb ik gemaakt met het prachtige paier van Making Memories Reverie !! het is verkrijg baar bij The Scrapbook Company!!
Ik heb weer gekleurd met de aqua markers en natuurlijk weer een magnolia gebruikt !!
bedankt weer voor het kijken ....fijne avond morgen en tot snel weer !!
liefs Raffa

6 opmerkingen:

  1. He meis als eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Ben je verwend??
    En dan je kaartje.....sja wat moet ik zeggen, het is weer allemachtig prachtig!!!
    We gaan hopelijk volgend jaar weer volop genieten van al je mooie creaties.
    Jij ook alvast een heel fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!
    Dikke knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart raffa! Jij natuurlijk ook een heel goed, gezond en creatief nieuwjaar gewenst hoor. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lievertje is deze kaart weer.

    Ik zie uit een reactie van mijn voorganger dat je jarig bent. Van harte gefeliciteerd.

    Fijne jaarwisseling toegewenst.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik zag het bij scrapfever!!!!
    en een keigoed nieuw jaar!!!!!
    groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey mop, jij ook een fantastisch nieuw jaar, may all your wishes come true. Op naar een gezond en creatief 2011

    Liefs Liek xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bene, bene, non capisco nulla di ciò che scrivi, ma il fatto di poter commentare in italiano è già moltissimo!!!

    Complimenti, i tuoi lavori mi piacciono un sacco, strano che io non ti abbia scovata prima!

    Un abbraccio, a presto, Francesca.

    BeantwoordenVerwijderen