maandag 13 december 2010

criss cross card .......

Hallo allemaal, Eindelijk heb ik een criss cross kaartje gemaakt ....was dit al zo lang van plan maar steeds kwam het er niet van.....Heb mijn afdrukjes weer ingekleurd met mijn aquamarkers .....werken ermee is zo leuk´!! papier is een bij mekaar geraapt zooitje ...haha , allemaal uit de oud papier doos .....ahummmmmm en die is nog zo vol ....kan eigelijk 2011 wel door zonder nieuw te kopen .......hahahah neeeeeeeeeee is geen goed voornemen voor 2011 hahaahah
Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden en een berichtje vind ik altijd zoooo leuk!!
liefs Raffa

14 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart! Prachtig ingekleurde Tilda. Je hebt ook heel mooi papier gebruikt. Papier is één van de dingen die ik ook het liefste koop. :)

    Groetjes,
    Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowie Raff die is weer super mooi geworden.
    Wat heb je de Tilda ook prachtig gekleurd zeg.
    Het papier is ook super mooi erbij.
    En ik zou er ook niet aan moeten denken om geen papier meer te kopen!!!

    Groetjes Jacq.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er super uit zeg, trouwens je beterschapskaartje van de vorige post ook. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart Raffa!helemaal leuk.
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi, en dat uit de oude doos.
    Echt een leuk modelletje ook.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, Raffa.
    Wat voor randje gebruik je elke keer bij je creaties. Vind die zo leuk!

    Leuke kerstballen en engeltjes heb je ook gemaakt.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi geworden hoor!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een supermooie kaart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt Raffa, dat je op m'n blog gereageerd hebt en een berichtje hebt achtergelaten. Je lievelingspons komt op m'n verlanglijstje te staan hoor.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje,lief die stempels,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Raffa ik vind het een bijzonder gezellige creatie.
    Wat nog belangrijker is dat jij er met veel plezier aan hebt gewerkt.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi raffa ik ben volger bij je geworden wat jee wat maak jij een leuke kaarten zeg!
    Leuk kaartje heb je gemaakt je crisscross.
    kom je ook bij mij kijken???
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi Raffa..
    Zo,n doos met papier heb ik ook nog staan, misschien een goed voornamen voor 2011 om het weg te doen?????? kan ik toch niet.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen